Tate no Yuusha no Nariagari indir | 1080p | Türkçe Altyazılı

By | Ocak 11, 2022 Leave a Comment

 


Tate no Yuusha no Nariagari TANITIM


Tate no Yuusha no Nariagari - Iwatani Naofumi isimli karakterimiz, kahraman olabilmek için 3 kişiyle beraber paralel bir dünyaya çağrılır ve bu çağrılan kahramanlar efsanevi ekipmanlarla donatılmışlardır. Kalkan Kahramanı olan Naofumi, ise deneyimsizliği ve yetersizliğinden ötürü en zayıf kahraman olarak görülmektedir ve ihanete uğrarmıştır. Kendine ihanet edenlerden intikamını almaya yemin eder. Böylece paralel dünyadaki kaderi başlamıştır... 

 

Bazı Animesever Yorumları 

İlk defa daha anime bitmeden hem beğeni yaptım hemde tam puan verdim.. ne olursa olsun hep beklemiştim sonunun görmeden puan vermemiştim.. ama bu animeye verdim

Esas oğlan onun kendine çizdiği yol ve onun yoldaşları hikayenin ilerleyişi alışılagelmişin dışında bir anime bazı şeyler sao'dan alıntı gibi zannediyosunuz ama aslında değil izlediğim pek çok animeye göre fark yaratan birkaç seriden biri
Birisi bana bu seride kanlar akıyor , şimşekler çakıyor , insanlar birbirini yiyor , tatmin edici fightlar havada uçuşuyor demişti... Ne zaman başlıyo o sahneler ben sıkılmaya başladım...

BİLGİLER

MAL Puanı :    8.12 / 10 233,207 oy
İngilizce İsmi :   The Rising of the Shield Hero
Synonyms :   Tate no Yuusha no Nariagari
Tür :   Action, Adventure, Drama, Fantasy
Bölüm Sayısı :   19
Çıkış Tarihi :   2019
Durumu :   Devam Ediyor
Kaynak :   Light novel
Süre:   Bölüm Başı 24 dk.

 

0 comentários:

Yorum Gönder